patte

szeretnék bemutatni különbőző videókat meg mindent amit tudok vagy szeretek patte124@gmail.hu

szavazás

új beírás!

decemberi bejegyzés tuldajdonképen semmire nem volt jó csak új hónap...

még 1-2 nap

2011.01.31. 18:20 :: patte

láthatjátok már majdnem vége a frissítésnek még 1-2 nap és vége de hát nem tok egész nap itt leni ezért kicsit elhúzódott az egész de már van egy új megjelenítőm ami a régi volt tulajdonképen de szerintem ezt sokan tudjátok másik sokan írtatok hogy rakjak már föl valami nyereményjátékot mer ez már unalmas de nem sokára már lesz egy nyereményjáték de még kicsit várjatok februárba szerintem már megtervezem azt a megjelenítőt de most egyenlőre még egy szavazásal kezdek (2 szavazás vissza van) és utána de lehet tudjátok szerintem hogy minden szavazás forduló vége nyer most szerintem elkezdem a 3. forduló szavazást már nincs sok de ebbe 2. fordulóba sokal kevesebb volt a szavazás-.- így nem volt nehéz hogy ki nyerjen de majd még elmondom máskor előte még összeálítom na m1 lényeg az hogy sztem február.3 már meglesz a frissítés remélem de most befejezem

szevasztok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patte.blog.hu/api/trackback/id/tr692628514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása