patte

szeretnék bemutatni különbőző videókat meg mindent amit tudok vagy szeretek patte124@gmail.hu

szavazás

új beírás!

decemberi bejegyzés tuldajdonképen semmire nem volt jó csak új hónap...

WoW

2010.11.29. 18:02 :: patte

jó estét:D

ma akartam fölrakni wow-ot(world of warcraft aki nem ismeri) de szerintem mindenki ismeri tehát nem is kezdek el róla írni na m1 a következő úgy 1 éve vettem meg azóta vagy 20 szor fel telepítettem de mindig elfelejtem hogy a patch elés sokáig tart de a vicc az az hogy 5,98 gb patch et rak föl most épp és a játék maga 13 gb de az 5,98 gb patch továb tart mint a telepítés tehát nem értem am egy fél óra mire a telepítés végzett tehát nem értem mert már 1 órája rakom de lehet hogy csak az én gépem szar? na m1 kaptam már ojan linkeket is hogy hogyan játszok wow os szerón de nem értem hogy ezt mér nem lehet tudni? de most nincs kedvem elmagyarázni mert csak egy weboldalat mondok hogy lehet www.tauri.hu természtesen van több is csak én ezen játszok jó én se tudtam legelőször és vettem feltöltőkártyátxD de ehez nem kell feltöltőkártya

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patte.blog.hu/api/trackback/id/tr292481713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása