patte

szeretnék bemutatni különbőző videókat meg mindent amit tudok vagy szeretek patte124@gmail.hu

szavazás

új beírás!

decemberi bejegyzés tuldajdonképen semmire nem volt jó csak új hónap...

cod 4 funny movie

2010.11.05. 22:35 :: patte

call of dutty 4-es videó ami a youtube-én megy de ez nem gond hiszen részek vannak belőle az se gond de mondjuk én nem nagyon látom értelmét de mondjuk aki cod 4 ezik az megtudja csinálni egy gond van még vele hogy angol de mi is meg tudtuk csinálni haverokal egy ien videót csak mi nem vettük fel videóra nem csak ezt az egy videót találjátok majd hanem még ha felmentek youtubera és beírjátok azt hogy cod 4 funny én is ezt írtam be és találtok ojat amivel el tudjátok játszani és csinálni tudtok videó és aki regisztrálva van elküld nekem egy linket patte124@gmail.hu-ra és  aki a legjobb nyer egy ajándékot !

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patte.blog.hu/api/trackback/id/tr362426826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása