patte

szeretnék bemutatni különbőző videókat meg mindent amit tudok vagy szeretek patte124@gmail.hu

szavazás

új beírás!

decemberi bejegyzés tuldajdonképen semmire nem volt jó csak új hónap...

november blog

2010.11.03. 21:24 :: patte

november elsején leszedtem egy jó játékot prison break the conspirancy game de az izgatott benne a legjobban hogy egy ojan emberel kell menni aki ráadásul nem volt benne a filmbe de későb rájöttem hogy (szerintem) ahogy a filmben kilesték mike-t fojton az az a faszi lehetxD de ezen belül még tök jó játék szedd le te is nem tudom kinek hogy mien letöltő progija van nekem uttorent neked is ajánlom na de m1

elindítottam egy szavazást

lényege csupán csak annyi hogy megtudjam hogy neketek meik a legjobb!

 volt egy ojan gondolatom hogy indittok egy nyereményjátékot de ez még csak egy gondolat nem biztos hogy indítok hiszen még a szavazás sem ért véget szavazás 1.fordulója amint véget ér lehetséges hogy elindul a nyereményjáték!

eddigi gondolataim szerint egy pólót nyerhetek vele

 

lassacskán már haladok a vége felé a nyereményjátékra! eddig úgy döntöttem hogy a szavazás 1.fordulója után már elindul a nyereményjáték addig is szevasztok!

a nyereményjáték elindul kb november közepe vagy vége fele!:D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patte.blog.hu/api/trackback/id/tr782418172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása